♥♡کی پاپ کره جنوبی♡♥

بهترین خواننده های کره جنوبی

♥♡کی پاپ کره جنوبی♡♥

بهترین خواننده های کره جنوبی

در این جا آهنگ های mp4 و mp3 و بیوگرافی و عکس های خوانندگان معروف کره جنوبی دریافت میکنید.

به پاپ کره ایی خوش آمدید

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۲۰ ب.ظ

سلام

به وبلاگ کی پاپ خوش آمدید 

با ما در تلگرام همراه باشید : 

@korea_5pop

چنلی برای کی پاپی ها همه چیز از کره 

این وب درمورد کره جنوبی است 

امیدوارم که پسند کنید .

من در سن 12 سالی عاشق کره ی جنوبی شدم .

اولش حروف کره ایی ( هانگول ) رو یاد گرفتم 

بعدش رفتم طرف خوانندگان کره ایی اولین گروهی که باهاش آشنا شدم

Girl s Generation  بود فک کنم که شما هم اول با همین گروه آشنا شدید 

اولین آهنگ از snsd All my Love is for you 

رو دیدم برام خیلی جذاب بود .

اگه دوست دارید میتونم یادگیری زبان کره ایی رو تو وبلاگ بزارم 

این وبلاگ من koreapop.blog.ir فقط در مورد خوانندگان کره ایی 

است .

درباره وبلاگ : 

آهنگ های mp4 و mp3 خوانندگان ، بیوگرافی و عکس ، حقایق هایی در مورد خوانندگان و فقط همین ها رو تو وبلاگم دارم 

امید وارم که از این وبلاگ راضی باشید .

  • G.S .SUN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی